پنجشنبه / ۱۹ تیر / ۱۴۰۴ - 10 July, 2025
 سایت سیتنا / ۱۴۰۴/۰۲/۲۵

روابط عمومی ها با هوش مصنوعی برای مشتریان خلق ارزش کنند | سیتنا

روابط عمومی ها با هوش مصنوعی برای مشتریان خلق ارزش کنند | سیتنا
سرپرست مدیریت امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن، گفت: استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و فناوری‌های نوین همچون روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعی در مسیر تحقق اهداف بانک ضروری است و برای یکپارچه‌سازی فعالیت‌ها و هماهنگی با سیاست‌های کلان بانک باید روابط عمومی‌ها به‌صورت هدفمند عمل کنند.