جمعه / ۵ بهمن / ۱۴۰۳ - 24 January, 2025
 سایت سیتنا / ۱۴۰۳/۰۷/۲۲

بهبود عملکرد مرکز تماس پست با بهره گیری از هوش مصنوعی | سیتنا

بهبود عملکرد مرکز تماس پست با بهره گیری از هوش مصنوعی | سیتنا
معاون وزیر ارتباطات، گفت: از آنجایی که انتظارات مشتریان همواره در حال تغییر و افزایش است، با استفاده از الگوریتم‌ های هوش مصنوعی، می توان الگوهای رفتاری مشتریان را تحلیل و نیازهای آنها را پیش‌بینی کرد که در نهایت، بهبود تجربه مشتری و افزایش رضایت آنها را به دنبال خواهد داشت.