یکشنبه / ۲۱ بهمن / ۱۴۰۳ - 9 February, 2025
 سایت سیتنا / ۱۴۰۳/۰۴/۲۰

عدم توجه به اقتضائات تحول دیجیتال؛ عامل از دست دادن بازار داخلی و خارجی | سیتنا

عدم توجه به اقتضائات تحول دیجیتال؛ عامل از دست دادن بازار داخلی و خارجی | سیتنا
به گزارش سیتنا، پیام باقری، در اولین همایش تحلیل بازار خرده‌فروشی که در اتاق ایران برگزار شد، اظهار کرد: این همایش دو هدف مهم را دنبال می‌کند. کمک به توسعه و پیشرفت این صنعت و رفع موانع پیش روی آن که در این راستا اتاق ایران آماده انجام اقدامات لازم در حوزه وظایف قانونی خود است. دوم جریان سازی و شبکه‌سازی در این حوزه است که می‌تواند با تکیه بر فناوری‌های نوین و دانش مدیریتی عملیاتی شود.