پنجشنبه / ۹ مرداد / ۱۴۰۴ - 31 July, 2025
 سایت سیتنا / ۱۴۰۴/۰۱/۱۶

هوش مصنوعی؛ سرمایه‌گذاری راهبردی برای روابط‌ عمومی‌ های پیشرو | سیتنا

هوش مصنوعی؛ سرمایه‌گذاری راهبردی برای روابط‌ عمومی‌ های پیشرو | سیتنا
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، معتقد است: هوش مصنوعی برای گسترش ارتباطات، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و خبر و تعالی رسانه، دارایی یا کالای مصرفی نیست، بلکه سرمایه‌گذاری راهبردی و هوشمندانه برای تولید، انتشار و توزیع محتوای هدفمند و رسانا برای مخاطبان در روابط‌عمومی‌های پیشرو است.