لزوم نظارت بر شیوه انتشار محتوا و تبلیغات در کسب و کارهای اینترنتی | سیتنا
به گزارش سیتنا، گزارش اقدامات مرکز تتا پیرامون “ساماندهی و نظارت بر شیوه انتشار محتوا و تبلیغات در کسب و کارهای اینترنتی” که در شماره 4183 روزنامه فرهیختگان چاپ شده به شرح زیر میباشد: تبلیغات در دنیای کسبوکار نقش بسزایی ایفا میکند و با پیشرفت فناوری و انتقال بخش عمدهای از فعالیتها به فضای مجازی، تبلیغات نیز تغییراتی را تجربه کرده است، بهطوریکه فضای مجازی بهعنوان یک پلتفرم جهانی، به کسبوکارها امکان دسترسی به مخاطبان جهانی با هدفگذاری دقیق را داده است.