پرداخت خسارات 23 میلیارد تومانی تیپاکس به مشتریان طی یک سال اخیر | سیتنا
به دنبال انتشار گزارش سیتنا پیرامون افزایش گلایه مشتریان از خدمات پستی تیپاکس، سازمان تنظیم مقررات با ارسال جوابیهای به سیتنا توضیح داد: طی یکسال گذشته با پیگیری های سازمان، شرکت مورد اشاره مبلغ 23 میلیارد تومان خسارت به مشتریان خود در قبال تعهدات مرتبط با تاخیر یا آسیب دیدگی مرسولات پرداخت کرده است که این رقم با توجه به حجم مرسولات 25 میلیونی بسته پستی این شرکت مبلغ قابل توجهی محسوب می شود و نشان از جدیت رگولاتوری در نظارت بر کاروران پستی از جمله تیپاکس دارد.