ورود هوش مصنوعی به میز خدمت الکترونیکی سازمان امور دانشجویان | سیتنا
به گزارش سیتنا، دکتر مصطفی صالحی گفت: امروزه با افزایش دسترسی عمومی به رباتهای گفتگو و افزایش کارایی آنها، استفاده از این سرویسها در حوزهها و کاربردهای مختلف برای دسترسی آسان و سریع به حجم بالای اطلاعات در حال افزایش است. وی ادامه داد: استفاده از این محصولات در سازمانها نیز به دلایلی همچون سرعت پاسخگویی بالا به حجم بالای کاربران (مقیاسپذیری) و کاهش هزینههای بالای مراکز تماس، رو به گسترش است و با توجه به جذابیت بالای آنها به ویژه در تعامل طبیعی با زبان محاوره، میتواند منجر به افزایش رضایت …