سه شنبه / ۷ مرداد / ۱۴۰۴ - 29 July, 2025
 سایت سیتنا / ۱۴۰۳/۱۰/۱۹

قائم‌مقام مدیرعامل آسیاتک: به کارگیری ژئومارکتینگ تاثیر بسزایی در جذب مشترک دارد | سیتنا

قائم‌مقام مدیرعامل آسیاتک: به کارگیری ژئومارکتینگ تاثیر بسزایی در جذب مشترک دارد | سیتنا
قائم‌مقام مدیرعامل آسیاتک در پنل ژئومارکتینگ بیان کرد: در صنعت ارتباطات مسئله جغرافیا و اینکه در چه موقعیتی با چه مکانیسمی کار کنیم اهمیت دارد. ژئومارکتینگ باعث شده نسبت lead به مشترک ما بالای ۵۰ درصد باشد.