جمعه / ۲۵ مهر / ۱۴۰۴ - 17 October, 2025
 سایت سیتنا / ۱۴۰۴/۰۷/۱۳

جهش پست ایران با هوشمندسازی و توسعه مکانیزم‌های مشتری‌مداری

جهش پست ایران با هوشمندسازی و توسعه مکانیزم‌های مشتری‌مداری
مدیرعامل شرکت ملی پست، گفت: شرکت ملی پست از آغاز فعالیت دولت چهاردهم تاکنون شاهد تحولات زیادی در حوزه‌های مختلف اعم از استقرار سیستم‌های برنامه‌محور، توسعه زیرساخت‌ها، تداوم هوشمندسازی، بهبود تجربه مشتریان از دریافت خدمات پستی و ایفای نقش مؤثرتر در توسعه اقتصاد دیجیتال کشور و برقراری عدالت ارتباطی، در کنار توجه به بهبود جایگاه و معیشت کارکنان با هدف گسترش عدالت در پرداختی‌ها بوده است.