سه شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ - 23 June, 2026
 سایت سیتنا / ۱ ساعت قبل

وزیر ارتباطات: اتصال فیبرنوری در دولت چهاردهم چهار برابر شده است

 وزیر ارتباطات: اتصال فیبرنوری در دولت چهاردهم چهار برابر شده است
وزیر ارتباطات از رشد تعداد اتصال‌های فیبرنوری در کشور خبر داد و گفت: با مشارکت اپراتورهای مختلف به‌ویژه شرکت مخابرات ایران، تعداد اتصال‌های فعال فیبرنوری در دول