جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024


۱۳۹۹/۰۲/۱۸ / /
تبلیغات؛ چالش جدید شبکه‌های اجتماعی
شبکه اجتماعی پینترست به تازگی از کاهش شدید درآمدزایی خود از طریق تبلیغات برای این پلت‌فرم تحت‌تاثیر این همه‌گیری خبر داده است. پینترست (Pinterest) که یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی تصویرمحور در جهان به‌شمار می‌رود، به تازگی اعلام کرده است بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف تحت‌تاثیر شروع گسترده ویروس کرونا دیگر تمایلی به ثبت و سفارش آگهی و تبلیغات روی این پلت‌فرم ندارند و همین امر موجب شده است که درآمدزایی و سودآوری پینترست بیشتر از میزان پیش‌بینی‌های تحلیلگران کاهش داشته باشد؛ به‌گونه‌ای‌که سهام آن یک افت ۱۸ درصدی را تجربه کرده است.