آیا واقعا راه بهتری برای فروش وجود دارد؟ این سوالی است که ذهن دو مشاور فروش، دکتر «روی ویتن» و «اسکات روی» را درگیر کرده بود. و برای یافتن پاسخ این سوال، پس از تحقیقات بسیار، اقدام به تالیف کتابی کردند که ابتدای سال ۲۰۲۱ منتشر شد. کتابی به نام «خوب بفروش، درست عمل کن». این دو در این کتاب، با استفاده از علم تحولآفرین، یک مشکل ریشهای در حوزه فروش را برای مخاطب برملا میکنند. یا بهتر است بگوییم یک باور غلط میان فروشندهها و حتی مشتریها: «فروش یعنی فرآیند متقاعدسازی و فشار بر آدمها برای خرید کردن.» این باور غلط به تنهایی باعث شکلگیری رفتارهای فردی و سیستمهای سازمانیای میشود که خود تقویتکننده، ناکارآمد و برای همه افراد دخیل، بیفایده هستند. همین، شرایطی ایجاد میکند که ماموریت بنگاههای اجتماعی…