جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024
۱۳۹۹/۰۲/۳۱ / /
رشد نجومی به سبک آمازون
شرکتهایی مانند فورد، مکدونالد، آیکیا، چارلز شواب، هوندا و ساوثوست نشان دادهاند که اگر قیمت محصولات و خدمات یک شرکت دستکم نصف قیمت محصولات و خدمات مشابه رقبا باشد، هیچ عاملی مانع از موفقیت آنها نخواهد شد. رشد چند دههای تا بیش از صد ساله درآمدها به همراه میانگین رشد 10 تا 40 درصدی و افزایش صدها و حتی هزاران برابری ارزش شرکت، اتفاقاتی است که میشود در صورت پیادهسازی درست این استراتژی سادهسازی قیمت انتظارشان را داشت. اما اجازه دهید در شمارههایی جداگانه به بررسی سادهسازی محصول بپردازیم. آیا ارائه محصولاتی فوقالعاده که زیباتر، سبکتر، کارآتر و در یک کلام، استفاده از آنها برای مشتریان لذتبخش باشد، هم میتواند چنین موفقیتهای بزرگی به همراه داشته باشد؟
اصفهان اسرائیل ایران پرسپولیس فوتبال رژیم صهیونیستی سیل استقلال حمله ایران به اسرائیل عملیات وعده صادق لیگ قهرمانان اروپا فلسطین