بسیاری از کارآفرینان که صاحب یک کسب و کار هستند، فخر میفروشند که استارتآپشان را «به دنیا آوردهاند». اما «سوفی بارون» کسب و کار غذای خانگی کودکش را زمانی دوباره راهاندازی کرد که خودش در شرف بچهدار شدن بود. دسامبر سال ۲۰۲۰ بود و سوفی که بنیانگذار برند «مامامِید» است آن روزها را به یاد میآورد و میگوید: «جو حاکم بر بریتانیا سنگین بود. کریسمس کنسل شده بود. باردار بودم و بچه دومم در راه بود. طبق برنامهریزیهایمان قرار بود هفتم دسامبر، استارتآپم را دوباره راهاندازی کنیم ولی چند هفته کار داشت تا آماده شود. وبسایتمان هم کار نمیکرد. هیچوقت یادم نمیرود که دعا میکردم بچه فعلا به دنیا نیاید تا بتوانم همه کارها را ردیف کنم. اما در عین حال، شدیدا مستاصل بودم و دوست داشتم زودتر بچه به دنیا…