شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024


۱۳۹۸/۰۷/۰۹ / /
مایکروسافت چگونه بین 144 هزار کارمند صمیمیت ایجاد می‌کند
هر قدر سازمان‌های امروزی جهانی‌تر می‌شوند و دورکاری رواج بیشتری می‌یابد، وضعیت انسجام و ارتباطات انسانی بدتر می‌شود. برای بسیاری از رهبران سازمان، قدم زدن در محیط کار، خوش و بش با نیروهای تازه استخدام شده و ارتباط برقرار کردن با کارمندان، دیگر میسر نیست. دور هم جمع شدن برای گفت‌وگو در مورد موضوعات فوری جای خود را به کنفرانس‌های آنلاین داده است. ساتیا نادلا، مدیرعامل شرکت مایکروسافت و تیمش هم از ابزارهای دیجیتال استفاده می‌کنند تا این شکاف را پر کنند. برخی از استراتژی‌های عملی که آنها مورد استفاده قرار می‌دهند تا افراد را دور هم جمع کنند و بین کارمندان و مدیران سازمان صمیمیت برقرار کنند، در ادامه مورد اشاره قرار می‌گیرد.