آموزشگاه زبان های خارجیآموزش تخصصی موسیقی کودک در تهرانپارسفروش ویژه دستگاه تصفیه آبآموزش تخصصی کلارینت در تهرانپارس

مهارت‌های مناسب را به نمایش بگذارید: یک رزومه عالی، مهارت‌های منابع انسانی را نشان می‌دهد که در رأس فهرست خواسته‌های کارفرما قرار دارند؛ اما آنچه ارزش شرکت‌ها است تغییرات برای تطابق با تحولاتی همچون پاندمی کرونا است. درحالی‌که ممکن است اولویت‌ها در هر سازمان متفاوت باشند، اما کارشناسان می‌گویند بسیاری از کارفرمایان به‌دنبال متخصصان منابع انسانی با مهارت در این زمینه‌ها هستند: مدیریت بحران: همه‌گیری نیاز به چابکی و مدیریت بحران را در شرایط تعطیلی ناگهانی و تغییرات سریع در گستره عملیات به نمایش گذاشته است. متخصصان منابع انسانی که در رأس قدرت هستند نیاز دارند در جهت توانایی منبع‌یابی و استقرار ابزارهای مناسب برای کارکنان و مدیران آنها برای موفقیت در محیط کار و کار از راه دور، سریع و باتدبیر باشند. مهارت‌های مدیریت بحران نقشی اساسی در محل کار پس از همه‌گیری ایفا می‌کند. کارفرمایان می‌خواهند بدانند آیا در یک وضعیت اضطراری بهداشت و درمان، یک فاجعه طبیعی یا یک چالش جدی دیگر، تیم منابع انسانی آنها برای رویارویی با این نبرد مجهز شده است. فرآیندسازی: هنگامی که دفاتر تعطیل شدند و کارمندان شروع به کار از راه دور کردند، شرکت‌ها ناچار شدند سیستم‌های جدیدی برای مدیریت این کارگران ایجاد کنند و این وظیفه اغلب به عهده منابع انسانی بود. در این شرایط بسیاری از شرکت‌ها به‌دنبال حفظ نیروی کار مجازی پس از همه‌گیری هستند؛ درحالی‌که دیگران با استفاده از یک سناریوی ترکیبی جایی که کارکنان زمان خود را بین خانه و اداره تقسیم می‌کنند و عملیات را از سر می‌گیرند. در هر صورت، به‌طور مداوم فرآیندهایی برای نحوه کارکرد و تعامل کارکنان در جریان هستند و کارفرمایان به‌دنبال یک مهارت قوی در ساخت فرآیند هستند. همکاری دیجیتال: لوئیز کورسمارک، نویسنده رزومه و از نویسندگان کتاب Modernize Your Resume می‌گوید: کارفرمایان اکنون به‌دنبال متخصصان منابع انسانی هستند که در اجرای جلسات مجازی در مقیاس بزرگ، ایجاد برنامه‌های آموزش مجازی، هماهنگی رویدادها، ایجاد تعامل کارمندان با کارکنانی که از راه دور کار می‌کنند، تخصص دارند. مدیریت برنامه تندرستی: بیماری همه‌گیری تمرکز بر سلامت و رفاه را افزایش داده‌ است. بنابراین آشنایی با ابزار، برنامه‌ها، طرح‌ها و منابع نیز مطلوب خواهد بود. حفظ کارمندان: مردم نسبت به تغییر شغل در طی شیوع بیماری همه‌گیر محتاط بوده‌اند. (طبق یک نظرسنجی که توسط شرکت جهانی استعدادها و برون‌سپاری  Yoh انجام شده است، تقریبا از هر ۱۰ آمریکایی شاغل ۸ نفر گفته‌اند که برنامه‌ای برای تغییر شغل طی شیوع کووید-۱۹ندارند.)، بنابراین اگر شما در طراحی و اجرای برنامه‌های حمایتی کارمندان، پیش‌بینی گردش مالی یا توسعه برنامه‌های نگهداشت کارمندان موفق عمل کرده باشید، این فعالیت‌ها در رزومه شما برجسته خواهد بود. تنوع، عدالت و شمول: بی‌عدالتی‌های نژادی که در سال ۲۰۲۰ اتفاق افتاد، توجه مردم را به بی‌عدالتی اجتماعی و تبعیض در محل کار جلب کرد. در نتیجه، کارفرمایان به‌دنبال متخصصان منابع انسانی هستند که بتوانند طرح‌های متنوع و عدالت‌شمول را  توسعه، رهبری و اجرا کنند. توضیح دهید شما چه کسی هستید. کورسمارک می‌گوید: بخش «خلاصه» رزومه شما باید تصویری را از اینکه چه کسی هستید، ارائه کند. مهارت‌های اصلی خود را لیست کنید و نتایجی را که به کارفرمایان گذشته تحویل داده‌اید، برجسته کنید. با توجه به شیوع بیماری همه‌گیر، خلاصه رزومه باید توضیح دهد که چگونه تلاش‌های شما طی سال گذشته به شرکت شما کمک کرده ‌است نه تنها زنده بماند، بلکه طی این بحران اقتصادی و رعایت دستورات و قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی دوام بیاورد. همچنین ممکن است شما بخواهید از این خلاصه برای نشان دادن یک ابتکار خاص که شما آن را هدایت کرده و طی شیوع بیماری همه‌گیری به خط پایان رساندید، استفاده کنید.  در بخش «تجربه حرفه‌ای» رزومه خود، بر روی دستاوردهای خود طی همه‌گیری تمرکز کنید. کورسمارک می‌گوید، برای موفقیت در یک رزومه من یک روش داستان‌نویسی با بیان چالش‌های پیش‌رو، راه‌حل‌های اجراشده و نتایج یا مزایای آن برای کارفرما، کارکنان، مشتریان و سایر سهامداران را توصیه می‌کنم. به کلمات کلیدی در دوران پساکرونا توجه کنید. جین هوروویتس، بنیان‌گذار و مدیر شرکت، خدمات مربیگری شغلی برای دانشجویان دانشگاه در شیکاگو می‌گوید، ازآنجاکه بسیاری از کارفرمایان با جست‌وجو کلمات کلیدی خاصی از سیستم‌های ردیابی متقاضی برای نمایش رزومه استفاده می‌کنند، رزومه شما باید شامل اصطلاحاتی باشد که مربوط به شغل موردنظر شما باشد، گیلبارد پیشنهاد می‌کند علاوه بر بررسی ارسال شغل برای کلیدواژه‌های مربوطه که در رزومه شما گنجانده می‌شوند، اصطلاحات مرتبط با همه‌گیری مانند تیم‌های مجازی، تیم‌های از راه دور، مدیریت بحران، پاسخ به بحران، استخدام مجازی /  پردازش، ایمنی کارکنان و مدیریت ریسک را نیز در نظر بگیرید. یک پوشش نقره‌ای همه‌گیری این است که شما توانایی‌های خود را گسترش داده‌اید درحالی‌که به شرکت خود کمک می‌کنید تا این زمان‌های بی‌سابقه را نیز طی کند این امر باعث می‌شود شما حرفه‌ای با ارزش‌تری داشته باشید که آیا به‌دنبال شغل جدید هستید یا نه.