شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024


۱۴۰۱/۰۷/۰۶ / /
چاره حل مشکل کیفیت پایین آنتن تلفن همراه
طبق خبر منتشر شده از معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مشترکان برای حل مشکل ضعیف بودن سیگنال یا کیفیت پایین دریافت سرویس از اپراتورهای تلفن همراه باید به سایت اپراتور خود مراجعه کنند و درصورت حل نشدن مشکل، شکایت خود را در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات رگولاتوری (۱۹۵) درج کنند تا شکایت آنها در سریع‌ترین زمان بررسی و رسیدگی شود. ‌حسین صمیمی اظهار کرد: در سال‌های اخیر استفاده بی‌رویه از دستگاه‌های تکرارکننده غیرمجاز تلفن همراه افزایش یافته است، اما استفاده از دستگاه‌های تکرارکننده غیرمجاز تلفن همراه نه تنها مشکل را حل نمی‌کند، بلکه باعث ایجاد اختلال در سایر فرستنده‌ها و قطع سرویس در مناطق دیگر می‌شود. صمیمی تاکید کرد: درصورت استفاده از تجهیزات تکرارکننده غیرمجاز و ایجاد اختلال در شبکه اپراتورهای…