جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024


۱۴۰۰/۱۰/۲۹ / /
50درصد بازار را ایرانی خواهیم کرد
دنیای اقتصاد: سال‌های ابتدایی دهه 90 صنعت چای ایران در شرایطی قرار داشت که برای همیشه تعطیل شود با دوره‌ای جدید و آغاز فعالیت شرکت‌هایی روبه‌رو شد که با استفاده از روش‌های خلاقانه و ابتکار در برندسازی، بازاریابی و اصلاح شیوه‌های فروش چای توانستند این صنعت در حال احتضار را به ریل اصلی آن برگردانند؛ ریلی که امروز دیگر در آن از انبارهای پر از چای سال‌های قبل خبری نیست و کارخانه‌داران برای خرید برگ سبز چای از کشاورزان با هم رقابت می‌کنند و حتی حاضرند هزینه‌های حمل را نیز بر عهده بگیرند.