شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024


۱۳۹۹/۰۴/۱۸ / /
تلاقی اهداف سنتی کسب‌وکار و مسوولیت‌ اجتماعی
این موضوع همواره مورد بحث و اختلاف بوده است که چون ایجاد ارزش پولی برای سهامداران علت وجودی هر شرکت است، آیا بنگاه‌های اقتصادی باید پیش از هر چیزی به‌دنبال افزایش سودآوری باشند. اما با ادامه یافتن دگرگونی ناشی از انقلاب صنعتی چهارم- که به‌عنوان نسل چهارم صنعت نیز شناخته می‌شود- رهبران کسب‌وکارها در ابتدای مسیر تلقی تصویر جامع‌تر و مسوولیت بیشتر برای کسب‌وکار خود هستند.