شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024


۱۳۹۹/۰۹/۲۹ / /
دورنمای برقی هیوندایی
شرکت هیوندایی موتور اخیرا برنامه تجاری «استراتژی 2025» خود را به روز کرده که طبق آن، با وجود تا‌ثیر شدید ویروس کرونا در روند تولید طی سال 2020، اهداف الکتریکی‌سازی مانند یک سال قبل است. این شرکت در نظر دارد تا‌ سال 2025 فروش خودروهای تمام الکتریکی خود را به‌تدریج به سالانه 560 هزار دستگاه برساند و سهم 8 تا 10 درصدی از فروش جهانی خودروهای الکتریکی را به خود اختصاص دهد. این اولین گام یک حرکت گسترده‌تر برای بازنشستگی کامل از خودروهای سوخت فسیلی تا‌ سال 2040 در بازارهای بزرگ جهانی است. از سال 2030، این شرکت به‌تدریج محصولات برقی را در بازارهای اصلی مانند ایالات‌متحده، اروپا و چین و سرانجام با هدف تولید محصولات کاملا الکتریکی خود در بازارهای بزرگ جهانی تا‌ سال 2040 گسترش می‌دهد. بیش از 12 مدل جدید تا‌ سال 2025،…