جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024


۱۳۹۸/۰۶/۱۳ / /
افزایش رقابت‌پذیری در قرن 21
سازمان‌های مختلف، از هر صنعتی که باشند، به جست‌وجوی راه‌های تقویت رقابت‌پذیری خود در خلال تحولات دیجیتال و تغییر چشم‌انداز رقبای خود برآمده‌اند. برای هدایت سازمان‌ها در میان آب‌های متلاطم قرن 21 نیاز به چارچوب جدیدی برای شکل‌دهی به استراتژی سازمانی و تصمیم‌گیری وجود دارد. به این منظور، چارچوب جدید تدوین استراتژی به نام «تریپ» طراحی و شکل داده‌ایم که در شرایط مختلف آزمایش خود را پس داده است.