جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024
۱۳۹۸/۰۶/۱۳ / /
افزایش رقابتپذیری در قرن 21
سازمانهای مختلف، از هر صنعتی که باشند، به جستوجوی راههای تقویت رقابتپذیری خود در خلال تحولات دیجیتال و تغییر چشمانداز رقبای خود برآمدهاند. برای هدایت سازمانها در میان آبهای متلاطم قرن 21 نیاز به چارچوب جدیدی برای شکلدهی به استراتژی سازمانی و تصمیمگیری وجود دارد. به این منظور، چارچوب جدید تدوین استراتژی به نام «تریپ» طراحی و شکل دادهایم که در شرایط مختلف آزمایش خود را پس داده است.
پرسپولیس فوتبال اصفهان اسرائیل ایران رژیم صهیونیستی استقلال سیل حمله ایران به اسرائیل عملیات وعده صادق لیگ قهرمانان اروپا فلسطین