پنجشنبه, ۳۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 18 April, 2024


۱۳۹۸/۰۵/۲۷ / /
توصیه‌هایی برای مدیران تازه کار
در بخش نخست این مطلب در هفته گذشته گفته شد که گفت‌وگوهای فرد به فرد بین مدیران و کارکنان از جمله متداول‌ترین و موثرترین گفت‌وگوهایی است که بین مدیران و کارکنان شان می‌تواند انجام شود. اما واقعیت آن است که در جریان گفت‌وگوهای فرد به فرد بین مدیران و کارکنان ممکن است مشکلات و سوء تفاهماتی روی دهد که باید آنها را به سرعت برطرف کرد و از گسترش و عمیق تر شدن آنها جلوگیری به عمل آورد. در این مطلب به موضوع گفت‌وگوهای فرد به فرد همراه با جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت و به مواردی برای گرم تر کردن تنور گفت‌وگوهای فرد به فرد بین مدیر و کارمند و همچنین نشانه‌هایی دال بر مطلوب و موثر نبودن این گفت‌وگوها اشاره خواهد شد.