شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024


۱۴۰۱/۰۳/۰۱ / /
راه‌‌‌اندازی «مترو مارکت» در پایتخت
شرکت بهره‌‌‌برداری متروی تهران درصدد مذاکره با برندهای معتبر فروشگاه زنجیره‌‌‌ای برای حضور در ایستگاه‌‌‌های مترو است.به گزارش پایگاه خبری شهر، راه‌‌‌اندازی «مترو مارکت» ایده‌‌‌ای است که شرکت بهره‌‌‌برداری مترو قصد دارد آن را عملیاتی کند. گفته شده مذاکره با فروشگاه‌‌‌های زنجیره‌‌‌ای با اولویت فروشگاه شهروند که یکی از اعضای خانواده مدیریت شهری محسوب می‌شود، صورت می‌گیرد و در تعدادی از ایستگاه‌‌‌ها فضاهای فروشگاهی برای عرضه محصولات مایحتاج روزمره شهروندان پیش‌بینی می‌شود. ایجاد جاذبه‌‌‌های فیزیکی در مترو از طریق استقرار فروشگاه‌‌‌های زنجیره‌‌‌ای و نیز برندهای معتبر، یکی از راه‌‌‌های افزایش درآمدهای پایدار مترو است؛ ظرفیتی که پیش از این در متروی تهران مغفول مانده بود و اکنون قرار است از آن بهره‌‌‌گیری شود.…