جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024


۱۴۰۰/۰۳/۲۵ / /
«عدم تامین کالا»، در صدر شکایات خریداران اینترنتی
ایرنا: عضو هیات‌مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی گفت: براساس گزارش عملکرد اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی، بیش از ۲۱درصد شکایت‌های خرید اینترنتی، مربوط به عدم تامین کالا یا خدمت از سوی کسب‌وکارهاست. «رضا الفت‌نسب»، عضو هیات‌مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی در گفت‌وگو با «ایرنا» گفت: در سال گذشته نزدیک به ۹ هزار فقره شکایت در پنل اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی از اعضای اتحادیه به ثبت رسید. وی افزود: از میان این شکایت‌ها نزدیک به ۸‌هزار شکایت رسیدگی و ۵۴۷ شکایت باطل شده است. ۳۴۴ شکایت به مراجع قضایی ارجاع داده شده و ۱۳۵ شکایت در دست اقدام است. ۳۷ شکایت به کمیته نظارت و ۳۶ شکایت به کمیسیون شکایت رفته و ۸ شکایت منتظر بررسی است.