علیرضا پناهیان درباره تشییع پیکر رهبری گفت: ما لااقل سه روز در تهران، شاید حدود پانزده میلیون تشییعکننده برای تشییع امام شهیدمان داشته باشیم. ایرانیها میآیند و تهرانیها باید پذیرایی کنند. تهرانیها چه خواهند کرد؟ کاملاً مطمئنیم که غوغایی به پا خواهد شد.