شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت دیدبان ایران / ۱۴۰۵/۰۳/۱۶

ایران در شورای حکام: حمله به تأسیسات هسته‌ای تحت پادمان نباید عادی‌سازی شود

 ایران در شورای حکام: حمله به تأسیسات هسته‌ای تحت پادمان نباید عادی‌سازی شود
هیئت ایرانی در نشست ویژه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با محکوم کردن حملات آمریکا و اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای تحت پادمان ایران، خواستار اتخاذ سیاست «تحمل صفر» در برابر چنین اقدامات و تهدیدهایی شد و هشدار داد عادی‌سازی حمله به تأسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز، نظام عدم اشاعه و امنیت بین‌المللی را با خطر جدی مواجه می‌کند.