جمعه / ۵ تیر / ۱۴۰۵ - 26 June, 2026
 سایت دیدبان ایران / ۳ ساعت قبل

امام جمعه اهواز: خط قرمز رهبری و ما لبنان و تنگه هرمز است/ دریافت هزینه، از تنگه هرمز یکی از شروط ماست

 امام جمعه اهواز: خط قرمز رهبری و ما لبنان و  تنگه هرمز است/ دریافت هزینه،  از تنگه هرمز یکی از شروط ماست
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان: دشمن در طول این ۴۷ سال نتوانسته است شکاف و اختلافی ایجاد کند، چگونه برخی به خود اجازه می‌دهند حنجره‌شان به حنجره دشمن تبدیل شود. با اصل مذاکره مشکل نداریم اما باید توجه شود اولویت اول رهبر انقلاب، مساله لبنان است. خط قرمز رهبری و ما تنگه هرمز است. تنگه هرمز هرگز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت؛ شناورها باید از مسیری که ما معین می‌کنیم حرکت کنند و دریافت هزینه، یکی از شروط ماست. افسار تنگه هرمز به دست ماست و اجازه نمی‌دهیم هیچ شناوری هر کجا خواست برود.