معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیهای از خانوادهها خواست در ایام برگزاری امتحانات نهایی از مراجعه به مدارسی که مرکز آزمون هستند، خودداری کرده و در روزهایی که امتحانات نهایی برگزار نمیشود و پس از پایان امتحانات، برای ثبتنام دانشآموزان اقدام کنند.