شنبه / ۱۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 2 August, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۶/۲۱

اهمیت تعاملات انسانی با مشتریان

اهمیت تعاملات انسانی با مشتریان
در عصر دیجیتال و ماشین و سودآوری، بازگشت به روحیات انسانی در تعامل با مشتریان شاید سودآورتر از تمرکز بر سودآوری مالی باشد. مصاحبه‏‏‏‌ای که در زیر می‏‏‏‌خوانید، با برونو آر سیگناکو، یکی از مشاوران جهانی کسب‏‏‏‌وکار و مدیریت همدلانه و انسان‏‏‏‌محور انجام شده است. سیگناکو، نویسنده کتاب هنر کسب‏‏‏‌وکار همدلانه (The Art of Compassionate Business) از قدرت استراتژی‏‏‏‌های شخصی‏‏‏‌سازی شده و کسب‏‏‏‌وکار خدمت‏‏‏‌محور در ایجاد روابط مستحکم و معنادار با مشتریان می‏‏‏‌گوید.