عرضه خودرو در بورسکالا هرچند شیوهای مرسوم برای فروش نیست، اما در دوره نسبتا کوتاه اجرا در سال 1401، توانست تا حدی خودروسازان را از زیاندهی تولید دور کرده و منفعت و رضایت نسبی مصرفکنندگان را نیز تامین کند. از همین رو، برخی کارشناسان و البته خودروسازان، معتقدند در شرایط فعلی که سیاستگذار نمیخواهد یا نمیتواند «قیمت» را به نظام عرضه و تقاضا در بازار آزاد بسپرد، به کارگیری دوباره مدل عرضه در بورس کالا، نفع همزمان تولیدکننده و مصرفکننده خودرو را به دنبال خواهد داشت. اتفاقا در مقطع فعلی که تولید …