پنجشنبه / ۹ مرداد / ۱۴۰۴ - 31 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۵/۲۴

به نام المپیک؛ به کام تلویزیون

به نام المپیک؛ به کام تلویزیون
المپیک پاریس 2024، بازی‌های جام‌های باشگاهی و ملت‌های اروپا در سه چهار ماه اخیر روزهای خوبی را برای پخش تلویزیونی رقم زدند؛ چه در ایران و چه در گستره جهان. برگزاری این مسابقات، به‌ویژه المپیک 2024 پاریس، موجب شد استقبال از برنامه‌های تلویزیونی افزایش پیدا کند و غول تولید و پخش آثار تصویری یعنی کمپانی برادران وارنر رکورد بزند. در ایران هم البته هنوز گزارش دقیقی از آمار بازدیدها و استقبال مخاطبان از برنامه‌های صداوسیما منتشر نشده، اما تلوبیون گزارش داده که بیش از 5میلیون کاربر آن، مسابقات را از طریق …