چهارشنبه / ۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 23 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۱۰/۲۲

بازطراحی تسلا Y

بازطراحی تسلا Y
شرکت تسلا نسخه بازطراحی‌‌شده‌‌ای از مدل Y، پرفروش‌‌ترین خودروی خود، را در چین عرضه کرد. این اقدام با هدف بازپس‌‌گیری سهم بازار از رقبای قدرتمندی مانند شیائومی انجام شده است. طراحی جدید و ارتقای امکانات داخلی این خودرو، امید تسلا برای جذب دوباره مشتریان در دومین بازار بزرگ خود است. به گزارش «ایسنا»، مدل Y جدید با قیمت پایه ۲۶۳‌هزار و ۵۰۰ یوآن (معادل ۳۵‌هزار و ۹۰۰ دلار) عرضه می‌شود که 5.4‌درصد گران‌‌تر از نسخه قبلی است.