سه شنبه / ۱۴ مرداد / ۱۴۰۴ - 5 August, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۱۱/۱۵

شناسایی یک پل ارتباطی بین فروش و بازاریابی

شناسایی یک پل ارتباطی   بین فروش  و بازاریابی
این روزها انتظارات مشتری‌‌‌ها از شرکت‌ها بسیار بالا رفته.یک مشتری، چه در حال تحقیق درباره یک محصول یا خدمات باشد چه در حال استفاده از کانال‌‌‌های دیجیتال و تعامل با فروشنده‌‌‌ها، دوست دارد تجربه‌‌‌ای بی‌‌‌دردسر و شخصی‌‌‌سازی شده داشته باشد.