«دیدهبان کسبوکار» بنا به مسوولیت اجتماعی خود، طی چهارمین سال پیاپی، به رصد و پایش فضای کسبوکار در سال 1403 از منظر فعالان اقتصادی، صاحبنظران و کارآفرینان اقدام کرده است. به همین منظور، پرسشنامه الکترونیک به عنوان ابزار گردآوری دادههای موردنیاز، انتخاب شده و با بهرهمندی از تجربه سال قبل، مورد بازبینی و بهبود قرار گرفته است. سپس در اسفندماه 1402 برای اعضای جامعه هدف ارسال شده است. نتایج پیمایش 1204 پرسشنامه، حاکی از آن است که همچنان بدبینی نسبت به فضای کسبوکار در 1403 پابرجاست. …