به گزارش سایت Statista، شرکتها بیش از پیش به ارتباط بین سلامت کارکنان و موفقیت کسبوکار پی بردهاند و در نتیجه بازار رفاه شرکتی به سرعت در حال توسعه است. هدف برنامههای رفاه ارتقای سبک زندگی سالم، کاهش استرس و افزایش بهرهوری است که در نهایت به رضایت شغلی منجر میشود. عناصر کلیدی برنامههای رفاه عبارتند از «رفاه فیزیکی» با اجرای برنامههایی مثل باشگاههای ورزشی در محل و چالشهای تناسب اندام و حمایت از «سلامت روحی» با ارائه مشاوره و منابع مدیریت استرس. شرکتها با تقویت فرهنگ کاری مثبت از طریق ایجاد …