چهارشنبه / ۸ مرداد / ۱۴۰۴ - 30 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۱۰/۰۵

مصرف‌کنندگان، پایداری واقعی از شرکت‌ها می‏‏‌خواهند

مصرف‌کنندگان، پایداری واقعی از شرکت‌ها می‏‏‌خواهند
مصرف‌کنندگان از شرکت‌ها و کسب‌و‌کارها انتظار دارند که سبک زندگی پایدار آنها را تسهیل کنند. در حالی که ویژگی‌‌‌های پایدار محصولات، به عنوان مزیتی جانبی و یک ارزش‌‌‌افزوده اضافی تلقی می‌شود، همیشه معیاری تعیین‌‌‌کننده در تصمیمات خرید مصرف‌کنندگان نیست. شواهد نشان می‌دهد که راهکار بهتر، انطباق ویژگی محصولات با ترجیحات مصرف‌کنندگان و نهادینه ساختن پایداری در محصولات/خدمات به عنوان هسته مرکزی ارزش آن است. درک شیوه تفکر و اقدام مصرف‌کنندگان در قبال پایداری زیست‌‌‌محیطی و اجتماعی از آن رو اهمیت دارد که …