دوشنبه / ۶ مرداد / ۱۴۰۴ - 28 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۱۲/۰۲

استراتژی‌‌‌های نوین برای ایجاد فرهنگ سازمانی قوی در مراکز تماس

استراتژی‌‌‌های نوین برای ایجاد فرهنگ سازمانی قوی  در مراکز تماس
در دنیای امروز، فرهنگ سازمانی یکی از عوامل کلیدی در موفقیت هر سازمانی شناخته می‌شود. در مراکز تماس، که تعاملات مستقیم و روزانه با مشتریان وجود دارد، فرهنگ سازمانی می‌تواند تاثیرات قابل‌توجهی بر عملکرد کلی مرکز تماس و رضایت مشتریان داشته باشد. داشتن فرهنگ سازمانی مثبت، تاثیر مستقیم بر روحیه کارکنان، کیفیت خدمات به مشتریان و نهایتا نتیجه‌‌‌گیری کلی سازمان دارد.