پنجشنبه / ۹ مرداد / ۱۴۰۴ - 31 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۴/۰۱/۲۸

بهبود عملکرد مراکز تماس با تحلیل داده‏‏‌های بزرگ

بهبود عملکرد مراکز تماس با تحلیل داده‏‏‌های بزرگ
در هر مرکز تماسی، حجم زیادی از داده‌‌‌ها جمع‌‌‌آوری می‌شود. این داده‌‌‌ها از منابع مختلف مانند تماس‌‌‌های تلفنی، ایمیل‌‌‌ها، پیام‌‌‌های متنی، چت‌‌‌ها، شبکه‌‌‌های اجتماعی و اطلاعات سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به دست می‌‌‌آیند. تحلیل صحیح این داده‌‌‌ها می‌تواند مزایای بسیاری به همراه داشته باشد. از جمله: