شنبه / ۴ مرداد / ۱۴۰۴ - 26 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۹/۰۷

رضایت مشتری، سودآوری فولاد هرمزگان

رضایت مشتری، سودآوری فولاد هرمزگان
مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان با تاکید بر اهمیت رضایت مشتری به عنوان یکی از عوامل کلیدی موفقیت در کسب و کار گفت: فولاد هرمزگان تلاش‌‌های زیادی برای ایجاد مشتریان وفادار و ارائه خدمات باکیفیت انجام داده است؛ چراکه توجه به نیازها و انتظارات مشتریان نه تنها سودآوری را افزایش می‌دهد، بلکه نقش مهمی در تقویت برند و جلب اعتماد مشتریان دارد.