چهارشنبه / ۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 23 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۲/۲۷

چطور نتایج یک کمپین روابط ‌عمومی را بسنجیم؟

چطور نتایج یک کمپین روابط ‌عمومی را بسنجیم؟
طبق اعلام وبلاگ بازاریابی رسانه‌‌‌های اجتماعی Buffer، 82‌درصد متخصصان روابط عمومی، نمی‌‌‌دانند چطور بازدهی کمپین روابط عمومی خود را ارزیابی کنند. سنجش بازدهی روابط عمومی یعنی فرآیند ارزیابی اثربخشی تلاش‌‌‌های واحد روابط عمومی. سنجش اقدامات روابط عمومی نیازمند برنامه‌‌‌ریزی درست، شناخت معیارهای مورد توجه و استفاده از ابزارهای مناسب ارزیابی است. هدف این است که مشخص شود تلاش‌‌‌های روابط عمومی چگونه باعث افزایش آگاهی و ارتقای شهرت برند شما می‌شود. روابط عمومی و بازاریابی دیجیتال، به گسترش آگاهی برند …