چهارشنبه / ۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 23 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۱۰/۲۲

با شخصی‌‌‌سازی، داستان‌‌‌سازی و جامعه‌‌‌سازی مشتری را حفظ کنید

با شخصی‌‌‌سازی، داستان‌‌‌سازی و جامعه‌‌‌سازی مشتری را حفظ کنید
از هر مدیری که به‌‌‌تازگی مسوولیت یک شرکت را بر عهده گرفته است انتظار می‌رود مشتریان کنونی را که با شرکت مراوده داشته‌‌‌اند حفظ کند و سپس به دنبال جذب مشتریان جدید باشد. حفظ و نگهداشت مشتریان کنونی مهم است، چون موفقیت مالی شرکت به آن وابسته است و خشنودی و رضایت مالکان و ذی‌نفعان شرکت را به دنبال خواهد داشت.