یکشنبه / ۲۲ تیر / ۱۴۰۴ - 13 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۴/۰۴/۰۸

برای اجرای موفق استراتژی بازاریابی، مخاطبان هدف را خوب بشناسید

برای اجرای موفق استراتژی  بازاریابی، مخاطبان هدف را خوب بشناسید
شما چه مدیرعامل یا مدیر ارشد یک شرکت تولیدی یا خدماتی باشید و چه مدیر بازاریابی آن، باید به این واقعیت توجه داشته باشید که شناسایی مخاطبان هدف و شخصی‌‌‌سازی تبلیغات برای آنها و ایجاد تجربیات مثبت و دلپذیر برای آنها جزو ضرورت‌‌‌های اصلی کار شماست و هر گونه بی‌‌‌توجهی و کم‌‌‌کاری شما در زمینه شناختن مخاطبان و هدف قرار دادن آنها به بهای از بین ‌‌‌رفتن منابع شرکت و به سنگ خوردن تیرهای بازاریابی‌‌‌تان تمام خواهد شد.