سه شنبه / ۳۱ تیر / ۱۴۰۴ - 22 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۹/۲۸

همدلی با ذی‌نفعان

همدلی با ذی‌نفعان
چگونه می‌توانید روابط کسب و کارتان را با تامین‏‏‌کنندگان و فروشندگان ، از طریق رویکردی همدلانه ارتقا ببخشید؟ دکتر برونو روکه سیناکو، نویسنده کتابِ هنر کسب و کار همدلانه (The Art of Compassionate Business) در این مقاله راهکارهای پیشنهادی خود را توضیح می‌دهد. او استراتژی‏‏‌هایی معرفی می‌کند که منجر به پیوندهایی قوی و متکی بر اعتماد برای موفقیت دوطرفه همکاری‏‏‌های تجاری و دوام آنها می‌شود. برخی کسب و کارها به اهمیت روابط بلندمدت با تامین‏‏‌کنندگان و فروشندگان خود توجه می‌کنند و برخی نیز تا حدی از …