پنجشنبه / ۲ مرداد / ۱۴۰۴ - 24 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۳/۱۰

بانکداری شناختی چگونه تجربه مشتریان را بهبود می‌بخشد؟

بانکداری شناختی چگونه تجربه مشتریان را بهبود می‌بخشد؟
بخش خدمات مالی و بانکی در سال‌های اخیر از فناوری‌‌‌های جدیدی مانند هوش مصنوعی برای ارتقای خدمات خود استفاده کرده است. کاربردهای روزافزون هوش مصنوعی در خدمات مالی باعث شده سطح کارآیی و اتوماسیون در بانکداری دیجیتال بهبود یابد. با این حال، در یک نظرسنجی انجام شده توسط شرکت IBM، 43‌درصد از پاسخ‌دهندگان بیان کردند که بخش بانکی در نوآوری‌‌‌های خود دچار رکود شده است. مصرف‌کنندگان چندان تحت‌تاثیر قرار نمی‌‌‌گیرند. آنها به دنبال هوش مصنوعی هوشمندتر در بانکداری هستند که بتواند مشکلات را به طور موثری حل کند. …