سه شنبه / ۷ مرداد / ۱۴۰۴ - 29 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۱۰/۳۰

نفع شرکت‌ها از همکاری همه‏‏‌جانبه واحدهای تحقیق و توسعه و بازاریابی

نفع شرکت‌ها از همکاری همه‏‏‌جانبه واحدهای تحقیق و توسعه و بازاریابی
واحدهای تحقیق و توسعه و بازاریابی، در هر شرکتی باید به مثابه متحدان طبیعی یکدیگر، رشد شرکت را تسهیل کنند. پیتر دراکر می‌‌‌گوید: «از آنجا که هدف کسب و کار خلق مشتری جدید است، یک شرکت تجاری دارای دو و فقط دو کارکرد اصلی است: یکی بازاریابی و دیگری نوآوری.»