جمعه / ۳ مرداد / ۱۴۰۴ - 25 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۱۰/۲۷

تبلیغات تلویزیون صدای روزنامه سپاه را درآورد/ انتقاد جدی از صداوسیما برای مسخره کردن پدر

تبلیغات تلویزیون صدای روزنامه سپاه را درآورد/ انتقاد جدی از صداوسیما برای مسخره کردن پدر
تبلیغات و آگهی‌های تلویزیونی به دلیل تکرار در پخش باعث می‌شوند تا به مرور زمان بر رفتار و افکار مخاطب تأثیر بگذارند و ضمن نیازآفرینی جدید و بعضا کاذب، ذهنیت‌های تازه‌ای از ارزش‌ها و هنجار‌ها شکل دهند.