مشکلات و بحرانهای بازاریابی ایران با توجه به تغییرات اقتصادی
در دنیای امروز، در هر کجای جهان که باشیم تغییرات و تحولات در حال سرعت گرفتن هستند و در بنگاههای اقتصادی در صورت عدمآمادگی مدیران، قطعا فضاهای کاری درگیر هرج و مرج خواهد شد. پس تغییرات اجتنابناپذیرند و نمیتوان جلوی آنها را گرفت. افراد برخوردهای متفاوتی با بحرانها و تغییرات دارند. معمولا مدیران برتر سعی میکنند با درک درست این دگرگونیها به نحوی با آنها برخورد کنند که از تحولات به عنوان فرصتهایی درخشان برای پیشرفت و تعالی استفاده شود.