شنبه / ۴ مرداد / ۱۴۰۴ - 26 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۳/۰۶/۰۵

۵ استراتژی دیجیتال‌مارکتینگ برای شرکت‌های دارویی

۵ استراتژی دیجیتال‌مارکتینگ برای شرکت‌های دارویی
مارکتینگ (Marketing) به لحاظ ماهیتی که دارد، یک محیط اقتصادی بوده که مخاطبان و مشتریان خود را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و یک رابطه تعاملی قوی و بلندمدت بین آنها ایجاد می‌کند. ایجاد این محیط اقتصادی جهت پیشبرد اهداف جزئی و کلان هر صنعتی حائز اهمیت است. در این راستا، صنعت دارو نیز مانند دیگر صنایع از این امر مستثنی نیست. داشتن بازاری پویا در صنعت دارو و شکل‌گیری فرآیند مارکتینگ در آن، قبل از هر چیز نیازمند رضایت قوی و مناسب از مصرف‌کننده یا بیمار است و حال آنکه با گذر زمان، همه‌چیز جهت شکل‌گیری و بهبود …