شنبه / ۲۸ تیر / ۱۴۰۴ - 19 July, 2025
 روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۴/۰۱/۱۷

رازهای بازی غذا در بازار عراق

رازهای بازی غذا در بازار عراق
صنعت غذا و نوشیدنی (Food Beverage) در عراق طی دهه گذشته یکی از پرشتاب‌‌‌ترین روندهای رشد را در میان صنایع محصولات تندگردش (FMCG) تجربه کرده است. این رشد نه‌‌‌تنها حاصل عوامل اقتصادی چون افزایش سرانه درآمد و بهبود شبکه‌‌‌های توزیع بوده، بلکه تحت‌تاثیر تغییرات فرهنگی، افزایش شهرنشینی و توسعه تکنولوژی‌‌‌های ارتباطی نیز قرار گرفته است.