چگونه مردمنگاری بصری میتواند استراتژی بازاریابی شما را دگرگون کند؟
فرض کنید مدیر بازاریابی شرکتی هستید که چند ماه برای عرضه یک محصول جدید وقت صرف کردهاید.محصول، یک مخلوطکن با طراحی زیبا و کیفیت بینقص است. در آزمایشهای فنی موفق بوده، گروههای کانونی (focus groups) واکنش مثبتی نشان دادهاند و قیمتگذاری محصول نیز به نحوی است که رقبا را به چالش میکشد. اما شش ماه پس از عرضه، فروش ناامیدکننده است. مشتریان ناراضی نیستند، اما محصول تبدیل به بخشی از زندگیشان نشده. پرسش بزرگ این است: چرا؟